کسب درآمد دلاری از سایت Winatalent مناسب فریلنسرها

کسب درآمد دلاری از سایت Winatalent مناسب فریلنسرها

توسط : تیم محتوا
1,916

سایت وین‌ا‌تلنت winatalent زمینه ای مناسب برای فریلنسرهایی است که می خواهند در سطح جهانی فعالیت داشته و درآمدهای ارزی را تجربه نمایند. یکی از مسیرهای مناسب برای این گونه افراد، کسب درآمد دلاری از سایت winatalent می باشد. 

آدرس سایت : winatalent.com

فریلنسرها قادر هستند، پروژه هایی را که کارفرمایان در این سایت ایجاد کرده اند، انتخاب نموده و طرح خود را ارائه کنند. برای آن که افراد بتوانند با این سایت همکاری داشته باشند، لازم است که ابتدا در خصوص مهارت و تخصص خود، سابقه کاری را ارائه کرده و سپس مدارکی که نشان از توانایی فریلنسر در زبان انگلیسی دارد را جهت بررسی به سایت وین اتلنت تحویل نمایند.

پیشنهاد مطالعهآموزش ساخت اکانت پایر Payeer از صفر تا صد

این نکته مهم است که فریلنسرها بتوانند به زبان انگلیسی با کارفرماهای خود ارتباط گرفته و در خصوص کارها با آن ها تعامل داشته باشند. برای کسانی که در حوزه برنامه نویسی، طراحی گرافیک و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند، این سایت یک بستر مناسب است تا بتوانند در سطح جهانی فعالیت کرده و در پروژه هایی حرفه ای شرکت کنند.

کسب درآمد دلاری از سایت Winatalent مناسب فریلنسرها

فعالیت فریلنسرهای ایرانی در سایت winatalent

این یک موضوع روشن است که به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، برای فعالیت در سایت های خارجی و کسب درآمد دلاری چندان ساده نیست. مبادلات مالی به شکل ارزی برای کاربران ایرانی وجود نداشته و دریافت پروژه از کارفرمایان خارجی چندان ساده نیست زیرا به دلیل مسائل حقوقی در شرایط تحریم، در خصوص کاربران ایرانی، اعتمادی وجود ندارد.

اما با این وجود سایت winatalent با ثبت شرکت خود در استونی، این موضوع را مرتفع کرده و شرایطی را ایجاد کرده است که فریلنسرها بتوانند با تمامی دنیا ارتباط داشته باشند. هدف این سایت آن است که در حوزه آی تی به یک مرجع تخصصی تبدیل شده تا افراد بتوانند به صورت دورکاری، پروژه های خود را به انجام برسانند و از سویی دیگر بستر بسیار مناسبی برای فریلنسرهایی باشد که تصمیم دارند به صورت حرفه ای کار خود را گسترش دهند.

مهارت های لازم در سایت وین اتلنت 

برای آن که بتوان در این سایت به صورت فریلنسری فعالیت نمود لازم است که در حوزه برنامه نویسی، دارای مهارت هایی مانند مهندسی نرم افزار، توسعه فرانت اند، توسعه سایت و اپلیکیشن، دوآپس و توسعه بک اند باشند.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت نتفلیکس

ثبت‌نام در سایت وین اتلنت 

در صورتی که تصمیم گرفته اید در سایت winatalent ، به صورت فریلنسری فعالیت کرده و درآمد دلاری کسب نمایید، لازم است که ابتدا در این سایت یک پروفایل به صورت اختصاصی برای خود ایجاد کرده و در خصوص تخصص و سابقه فعالیت خود، رزومه و اطلاعات کافی را بارگذاری نمایید.

برای آن که رزومه ارسال شده مورد تایید قرار گیرد، دو مرحله را باید طی نمایید. نخست رزومه بر اساس مهارت و از نظر فنی مورد بررسی قرار می گیرد. سپس مصاحبه ای به زبان انگلیسی به عمل خواهد آمد. 

در صورتی که مورد تایید سایت وین اتلنت قرار گیرید، باید منتظر باشید تا از سوی کارفرمایان، پروژه های بین المللی برای شما منظور گردد. فریلنسرها در خصوص پروژه های می بایست با کارفرمایانی که پروژه های خود را در سایت معرفی و منتشر کرده اند، ارتباط گرفته و طرح خود را ارائه نمایند. همچنین قیمت مربوط به همان پروژه اعلام گردد.

هنگامی که کارفرما با طرح و قیمت های پیشنهادی فریلنسر موافق باشد، مبلغ پروژه به حساب سایت وین اتلنت واریز می نماید. اما پرداخت آن به فریلنسر، زمانی خواهد بود که کارفرما پروژه را تحویل گرفته و آن را تایید نماید. در این حالت سایت winatalent پس از کسر سهم خود، مبلغ مربوط به فریلنسر را به حساب ارزی وی واریز می نماید. 

برای دریافت درآمد ارزی خود و افتتاح حساب پی پال، می توانید از 20پیمنت یاری بگیرید. همچنین کارشناسان 20پیمنت می توانند درآمد ارزی شما را تبدیل کرده و به ریال در حساب بانکی شما پرداخت نمایند. 

کسب درآمد دلاری از سایت Winatalent مناسب فریلنسرها

نحوه عملکرد Winatalent

این سایت شرایطی را ایجاد می کند تا فریلنسرها در هر جای دنیا که هستند، بتوانند با کارفرمایان بین المللی ارتباط گیرند. بنابراین در صورتی که پروژه ای برای اجرا دارید، آن را با سایت وین اتلنت در میان بگذارید. Winatalent شما را با استعدادها و نمایندگی های برتر در سراسر جهان یا در نزدیکی شما ارتباط می دهد.

شما به سادگی ظرف 24 ساعت پیشنهادهای واجد شرایط را دریافت کنید. می توانید تمامی پیشنهادات و نمونه کارهای قبلی را مقایسه کنید. در صورتی که موردی مدنظر شما قرار گرفت با فریلنسر انتخابی مصاحبه کنید و بهترین شرایط را انتخاب کنید. شما این امکان را دارید که برای ردیابی نقاط عطف پروژه خود، از طریق دسک تاپ یا موبایل خود از این سایت استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعهاجاره خانه در سایت AirBNB

به خاطر داشته باشید که پرداخت ساعتی یا ثابت و دریافت فاکتور از طریق  Winatalentبسیار ساده است. برای کارهایی که به فریلنسر سپرده و آن را تایید کرده اید، به سایت وین اتلنت پرداخت کنید. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص دارید، می توانید با 20پیمنت تماس بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد